QUINA SETMANA! DUES VISITES a C. S.

Aquesta setmana, hem rebut la visita de dues persones molt importants. Per a nosaltres ha estat un regal que vinguessin i ens escoltessin.

hdrsr-larios-2El dilluns,  va venir la Sra. regidora de la Paeria, Montse Parra, per escoltar les nostres propostes de millora pel barri i per l’escola que són les tasques que hem treballat a C. Superior.

El dimecres, va venir el Sr. Larios a respondre a les preguntes d’una entrevista sobre el nostre barri. Ens va explicar com s’hi vivia abans, com era el barri i com era la nostra escola. Els seus records van ser una lliçó per a tots nosaltres.

Va ser una experiència gran aprendre de persones com elles que estimen tant la ciutat i el barri i són com fonts de sabiduria.