PRIMERS AUXILIS

Personal del CAP de la Bordeta han vingut a l’escola per a fer-nos a Educació Infantil l’activitat “Primers auxilis”.

Es tracta d’un taller de primers auxilis on s’explica als/les alumnes els passos que han de seguir en cas d’accident o d’emergència. Les explicacions van acompanyades de suport visual (vídeos i imatges).

Han explicat a l’alumnat els elements que integren una farmaciola i per a què serveix cada cosa. També quin és el número al que s’ha de trucar en cas d’emergència mèdica (112) i què s’ha de fer mentre s’espera l’ambulància. Ens han ensenyat una cançó on s’explica tot això.

Ha estat una activitat interessant i molt instructiva.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *