PRESENTACIÓ D’UN VIATGE PER LA HISTÒRIA A LES FAMÍLIES DE CICLE MITJÀ

moasic_mitja_2

L’alumnat de cicle mitjà va presentar a les seves famílies i amics l’exposició sobre la tasca de Lucy, Un Viatge per la Història. L’esdeveniment va ser tot un èxit gràcies a les explicacions que els nens i nenes de tercer i quart van fer als presents. S’hi podia visitar tres espais temàtics: la prehistòria, l’edat mitjana i l’època moderna.

moasic_mitja_1

A l’espai de la prehistòria es podia visitar una cova de mida natural amb pintures rupestres, estris, ornaments i eines de l’època. A la zona de l’edat mitjana hi trobàvem un gran castell, la piràmide dels estaments, reproduccions d’escuts i espases, i un seguit de maquetes de castells fetes per l’alumnat. Finalment, al tercer espai, dedicat a l’època moderna, exhibia les biografies del Leonardo DaVinci i en Cristòfol Colom. A més, hi havia una exposició dels invents més revolucionaris de l’època.