PRESENTACIÓ DEL TXT EL COS HUMÀ DE 2N

Ahir els alumnes de segon van concloure el seu TXT del cos humà amb el producte comunicatiu final d’una presentació als pares.

El experts ens van explicar totes les seves curiositats sobre alguns temes del cos humà amb el suport d’un powerpoint que prèviament havien preparat.

També van mostrar les maquetes i els experiments què havien fet sobre el tema.

Ha sigut un tancament fantàstic i estem molt contents del què i com han après. Han buscat la informació, s’han repartit les tasques, han tingut conflictes i els han resolt, han llegit, escrit, han escollit imatges, han realitzat el powerpoint, han elaborat les maquetes ,etc i tot això gaudint del aprenentatge.

Esperem què us hagi agradat!