PETITA REFLEXIÓ SOBRE EL CONSELL DELS INFANTS

unnamed

El passat dia 16 de juny la Judith, la Melània i jo vam anar a la Paeria, on ens vam acomiadar del Consell d’Infants d’aquest curs i ens ho vam passar pipa.

Nosaltres tres representem l’escola Joan Maragall en aquest Consell format per quinze escoles de Lleida. El primer dia que vam arribar ens van sentir una mica estranyes, ja que no coneixíem a ningú; però després de les diferents trobades que hem fet, hem pogut conèixer nous companys i companyes, que sempre recordarem.

Aquest Consell es reunia per tal de fer propostes per a millorar la ciutat de Lleida, les quals eren tingudes en compte pels regidors corresponents. Algunes d’aquestes propostes feien referència a la millora en la il·luminació dels carrers, les infraestructures lúdiques, i els ajuts per als estudis.

Ha estat una experiència molt enriquidora,  i esperem que les nostres propostes es facin realitat en un futur proper.

J. Rendón, J. Carretero i M. Romero