PARTICIPEM A LA CIÈNCIA AL CARRER !

mosaic 1

Els alumnes de cicle superior,  el dissabte 27 vam participar en la 11ª edició de la Fira La Ciència al carrer.  Se celebra als voltant de la catedral i els Estudis Ilerdencs.

Els alumnes de 5è, vam  ensenyar a la gent que passava a fer un paracaigudes, els nostres companys de 6è els hi van mostrar els circuits elèctrics i el funcionament d’algunes màquines.

Les senyoretes ens donaren uns cartronets amb diferentes nombres d’unes parades per a fer una gimcana i en finalitzar-la ens regalaren un petit detall científic. Vam aprendre molt!

Va ser una tarda fantàstica, calurosa i molt participativa. Una experiència única!

VA SER MOLT DIVERTIT!!!

Taha i  Yaiza