L’EXCURSIÓ DE FI DE CURS DE CICLE MITJÀ

El divendres 7 de maig l’alumnat de cicle mitjà vam fer una sortida a Altafulla (Tarragona) per realitzar dues activitats: al matí anar al parc de tirolines Jungle Treck i a la tarda a la platja.

En arribar vam esmorzar i després els monitors ens van posar un arnés a cadascú. A continuació ens van explicar com funcionen els mosquetons i les politges i de seguida vam començar practicant en circuïts fàcils per després pujar a les tirolines més altes i llargues. A alguns/es de nosaltres ens van fer una mica de por però ens ho vam passar molt bé.

Després de dinar vam anar a la platja i ens vam mullar una mica però l’aigua estava molt freda. Vam jugar a la sorra, vam agafar petxines i vam veure meduses mortes.

Hem fet aquesta sortida  perquè estem  treballant el projecte de l’aigua i a més a més, l’escola ens ha becat part de l’excursió.

Va ser un dia fantàstic que ben segur tots recordarem!