L’AVENTURA DE LA VIDA

Avui, 21 de maig, l’alumnat de 4t hem assistit a l’acte de cloenda de l’aventura de la vida que promou l’ajuntament de Lleida. Els presentadors d’aquest acte han estat 2 alumnes de la nostra escola la Maria i l’Omar. També hem pogut veure i participar de la presentació de l’obra de teatre que l’Aula municipal de teatre de Lleida ha fet per aquest projecte “Casa oberta”. En acabar hem recollit el diploma acreditatiu així com ens hem fet una fotografia en un dels trencaclosques que hem fet conjuntament les escoles participants aportant paraules amables.