L’ALUMNAT DE PRIMER VISITA LA BIBLIOTECA PÚBLICA

Avui l’alumnat de primer ha anat a la biblioteca pública de Lleida on ha estat rebut per dues exploradores.

Elles han estat les encarregades de mostrar les diferents zones infantils. També han presentat els materials que podem agafar en servei de préstec: contes, llibres, revistes, CDs, DVDs,… Ens han explicat molt bé els passos que hem de seguir  per poder fer-nos el carnet de préstec i ens han dit que ens podem endur fins a 30 coses!! És molt senzill famílies! Finalment, hem estat una estona gaudint de molts dels llibres que hi havia a la nostra zona: de 4 a 7 anys.

Hem descobert moltes històries interessants!

Us deixem l’enllaç del web de la biblioteca per si necessiteu consultar horaris o altres dades:

Adreça i horaris de la biblioteca pública de Lleida