L’ALUMNAT DE PRIMER ANEM AL PARC DE BOMBERS DE LLEIDA

El dijous dia 5 de desembre l’alumnat de primer hem anat a visitar el parc de bombers de Lleida. Ens ha agradat moltíssim, hem vist uns vídeos i pogut fer les preguntes que ens havíem preparat a la classe. Ara ja sabem que si, per exemple, alguna vegada es cala foc a casa, el primer que hem de fer és tancar ràpidament totes les portes i trucar immediatament al 112. Hem pogut anar a veure el camió de bombers, està totalment equipat i dins pot portar fins a 5.000 litres d’aigua, al·lucinant! També ens han ensenyat com és la vestimenta que porten els bombers i les bomberes, hem vist que està plena de butxaques per guardar les diferents eines que poden necessitar i hem après una paraula nova! “ignífug”, que significa que protegeix del foc.  Fins i tot la nostra mestra, la Patricia, s’ha vestit amb l’equipament dels bombers, ens ha dit que pesa molt!! Ens ha encantat!