L’ALUMNAT DE 3r AL MAGICAL MEDIA

L’alumnat de tercer de la nostra escola ha visitat avui les instal·lacions del Magical Media. Els nens i nenes han participat en un seguit de tallers organitzats i dinamitzats per estudiants de la Universitat de Lleida, dels graus d’Educació i Comunicació i Periodisme Audiovisuals.

En aquests tallers han pogut viure en directe l’emoció de formar part del món audiovisual: l’enregistrament sonor de poemes, l’enregistrament audiovisual d’una tertúlia, la creació d’una història d’animació amb la tècnica del stop-motion, i l’experiència de ser actors i actrius en un taller fotogràfic sobre les emocions, l’amistat i la convivència.

Una experiència que només l’escola Joan Maragall de Lleida ofereix dins del seu projecte Magnet amb el suport de la Fundació Jaume Bofill.

fotomagical