JOCNADA NUMÈRICA

Aquest dijous 14 de març (dia PI) és conegut com el dia internacional de les matemàtiques i a l’escola hem celebrat la jornada realitzant jocs numèrics seguint amb el lema d’enguany “NOSALTRES, NÚMEROS I PARAULES”. Hem preparat diferents espais on mestres, alumnat i famílies hem gaudit d’una estona de joc.

A primera hora, les famílies han pogut gaudir de la xerrada “MATEMÀTIQUES, A TOT ARREU I PER A TOTHOM” a càrrec de la mestra referent en aquesta àrea, la Núria Cardet, qui amb el seu tarannà tan proper ens ha fet estimar una mica més les matemàtiques. Recordeu la pregunta: I si? que ens ha regalat. Ella ens ha deixat representat a la peixera el seu número, el 13, i la frase “SUMAR BONS MOMENTS NUMÈRICS ÉS UN GRAN GOIG COMPARTIT!

A continuació els més petits de l’escola han estat els encarregats de començar a gaudir dels jocs numèrics en família: a les aules, al pati, als passadissos,… I a la tarda, els ha tocat als més grans poder jugar i mostrar nous jocs a la família.

Totes les famílies han tingut el seu moment de pensar en el seu número i poder-lo deixar representat, també, a la peixera numèrica.

Ha estat un gran dia compartit!

Moltes gràcies famílies per fer-ho possible!

Us deixem l’enllaç del recull d’imatges del dia.