HOP PERIPÈCIA! UN CIRC OPERÍSTIC

Fa uns dies els alumnes de 4t vam anar a l’auditori a veure un concert. Bé, un concert no, la darrera actuació d’un gran circ: Hop Peripècia! Però era un circ on cantaven òpera.

En Filippo, el mosso de pista no cantava però feia unes bromes súper divertides. En Totó, el pallasso, cantava de tenor. La Mimí, la diva, era soprano. En Fredo, el presentador cantava de baix i la Purificaccione era la pianista. Durant tota l’actuació cantaven fragments d’òpera i alguns els coneixíem.

Ens ha agradat molt perquè ha sigut molt divertit i feien moltes bromes per riure. A més dos companyes nostres de l’escola han pujat a l’escenari per fer de lleones, la Hawa i la Fàtima.

“Ha sido muy divertido subir al escenario y hacer de leonas. Ha sido alucinante escuchar tan de cerca a la soprano”. (Hawa i Fàtima)

Qui diu que l’òpera és aborrida? Al circ Hop Perìpècies! no pas.

Alumnes de 4t