HEM TREBALLAT LA NOTÍCIA! L’EDAT MITJANA I L’AJUNTAMENT DE LLEIDA.

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

Un grup de nens visiten l’Ajuntament de Lleida.

Els nens de l’escola Joan Maragall de Lleida, convidats per l’arxiu municipal, van visitar la Paeria i van veure moltes coses de l’edat mitjana i d’altres èpoques. A l’arxiu van veure un armari de 48 calaixos que sol en tenia 47 perquè el 39 es va perdre misteriosament.

Després, van visitar el saló de Plens que és la sala on es decideixen les coses que podrien ser bones per a la nostra ciutat.

Després van anar al soterrani on van poder visitar la morra i van veure els dibuixos que feien els presoners. També van anar a la sala dels escuts, i van veure els banys andalusins.

A l’entrada, van veure el marraco alat, l’escut de Catalunya i als costats dos escuts de Lleida, i el pou on s’hi agafava aigua.

Tots els nens es van portar bé, no van cridar i no van tocar res. Els nens ens van dir, que els hi va agradar molt i que havien aprés moltes coses. Aquell dia serà un dia que mai oblidaran els nens de l’escola Joan Maragall de Lleida.

Xavier Garra López, 4tA