ELS TOMBALLONS, 1r

El passat 7 de febrer els nens i nenes de 1r vam anar a l’Auditori Enric Granados a veure un espectacle que s’anomenava “Els tomballons”. A la classe ja haviem après que els tomballons fan música i ballen per les festes majors dels pobles i ens va agradar molt veure els instruments en directe. A més, vam seure a primera fila i gairebé els podiem tocar! El timbal, el pandero, l’acordió diatònic, la tarota, el guitarró… però sobretot ens va sorprendre el sac de gemecs. Vam escoltar en silenci i al final UN BON APLAUDIMENT, per això les mestres ens van felicitar: és molt important ser un bon públic.

Alumnes de 1rA i B