ELS NENS I NENES DE 1rB SOM LA CLASSE DELS ROBOTS!

L’alumnat de 1rB vam iniciar el curs amb el projecte per escollir el nom de la classe. Vam proposar diferents noms, els més votats van ser dinosaures, unicorns, pokémon i marietes, finalment va guanyar “els robots”.
Per començar vam fer una pluja d’idees del que sabíem i també del que volíem conèixer sobre el tema. Durant aquestes setmanes hem treballat els tipus de robots, de quin material són, perquè s’utilitzen i qui els construeix. També hem après sobre els biorobots i com podem aprofitar aquesta tecnologia per crear pròtesis per a les persones amb malformacions.

Hem portat a la classe robots fets amb lego i el David un de molt divertit que repetia la nostra veu! També hem observat com treballa un robot de neteja i inclús hem muntat un dron. A més a més, hem parlat sobre els robots del futur, segurament cadascú tindrem un humanoide a la nostra casa que ens ajudarà en tot el que necessitem, increïble!

La veritat és que ha estat un projecte molt interessant!

Per acabar, hem decorat la porta de la nostra classe. Com veieu ens hem convertit en robots i hem construït uns amb materials reciclats als quals hem posat nom!

Esperem que us agradi!!