ELS AGENTS RURALS VISITEN LA NOSTRA ESCOLA

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

El dimecres 7 d’octubre dos agents rurals van visitar la nostra escola i van explicar als alumnes de tercer en que consistia la seva feina als boscos de la nostra comarca.

Vam poder veure un video molt bonic a la biblioteca. La tasca que fan que més ens va agradar és com tenen cura dels animals ferits, portant-los al centre de recuperació de fauna de Vallcalent on els poden curar. Després deixen que els animals tornin a la natura.

Ens van ensenyar animals que viuen a prop nostre: esquirols, guineus, porcs senglars, toixons, aus (pit-roig, merla…). Vam reconèixer les seves petjades, caus , etc.

Van deixar pel final una gran sorpresa: ens van ensenyar dos xoriguers que havien curat al centre d’animals de Vallcalent. Després, al pati tots vam veure com els deixaven en llibertat.

Quina activitat més bonica!!

Alumnat de de 3r B.