EL PETIT PIANO (2n)

Avui els alumnes de 2n hem anat a l’Auditori Enric Granados a veure un espectacle musical sobre la vida d’aquest gran compositor nascut a Lleida, la nostra ciutat. Una excepcional producció del Centre de Titelles de Lleida conjuntament amb part de LleidArt Ensemble.

Hi ha pianos que amaguen històries meravelloses; això és el que descobreix la Nona quan sent tocar al seu avi el piano de casa. Amb aquesta història hem conegut la vida de l’Enric i part de la seva obra. També hem pogut gaudir de les titelles i hem vist i escoltat atentament un piano, una viola i una flauta travessera.