“EL PETIT PIANO”: 2n VA DE CONCERT

Mosaic

El divendres 31 de març els alumnes de 2n vam tenir la sort de poder assistir a un espectacle meravellós: “El petit piano”. Una obra produïda pel Centre de Titelles de Lleida i amb la interpretació de tres músics (al piano, la viola i la flauta travessera). Ens van explicar, amb una història molt divertida, la vida d’Enric Granados, un gran músic i compositor nascut a Lleida. De fet, l’auditori de Lleida on vam anar a veure l’espectacle porta el seu nom!!

Una obra excel·lent i d’una interpretació teatral i musical immillorable. Realment ha estat un regal per a la vista i les oïdes.

“Ha sigut molt xulo, i la música és molt bonica”, “jo he cantat les cançons”, “el titella de l’avi portava bigot com l’Enric Granados”, “nosaltres hem aplaudit molt al final”…

Alumnes de 2n