CONCURS CARTES TELEMÀTIQUES ALS REIS MAGS

Una alumna de 6è de la nostra escola ha estat guanyadora d’una tablet en el concurs e les cartes telemàtiques que cada any organitza la Paeria de Lleida. A la seva carta li demana als reis coses molt boniques. Enhorabona!

Estimats Reis d’Orient,

Aquest any, com ja m’estic fent gran, he descobert l’afortunada que soc per la família que tinc i pels amics que vaig trobant. Per aquest nou any m’agradaria que les guerres s’acabessin, no entenc perquè n’hi ha si tothom volem viure en pau.

El Nadal és un moment d’alegria i il·lusions per això us demanaria que tots els nens desfavorits poguessin tenir un regal aquest Nadal, fa molta il·lusió obrir un paquet i vull que tots els nens puguin sentir aquesta sensació.

Per últim també us demanaria que féssiu el possible perquè tots els nens del mon poguessin anar a l’escola, tots som nens i no és just que tots no tinguem els mateixos drets.

Sé que he demanat coses difícils de portar però són les coses importants per a poder canviar el nostre mon i convertir-lo en un mon sense guerres, sense pobresa, amb igualtat d’oportunitats, amb igualtat de drets… en definitiva: un món més feliç.

Espero que intenteu fer realitat les meves demandes i que, per suposat, porteu moltes joguines a tots els nens que s’hagin portat molt bé.