CONCERTS D’HIVERN DE LA CORAL CLAUDESOL

La coral ClaudeSol de l’escola la forma un grup d’alumnes de primària amb representació de tots els cursos.

Durant el primer trimestre als assaigs hem preparat els concerts que teniem programats. Enguany els concerts que hem fet han estat:

• XIII Concert de Nadal del Club Banyetes (04/12/2019)
  • Cantada de nadales a la Plaça St. Jordi organitzada per l’Associació de Comerciants del barri (16/12/2019)
  • Una actuació al Festival d’hivern de l’Escola (18/12/2019)
  • Participació/invitació al concert de Nadal de Corbins juntament amb la coral CordeVeus del mateix poble (21/12/2019)

És molta feina, molts assaigs i disciplina però val la pena perquè quan pugem a l’escenari ens sentim molt feliços de regalar música a la gent.