COMENCEM EL NOU CURS 2018/19

Benvingudes i benvinguts al nou curs 2018/19! Comencem el primer trimestre amb molta energia i moltes ganes d’aprendre.

Les nenes i els nens que canviem de cicle hem conegut a les nostres tutores de primer, tercer i cinquè. I també hem canviat d’aula!

Els més petits i petites de la casa han gaudit d’una estona de joc molt divertida: així s’han oblidat de plorar (Ei! que només tenen tres anyets!)

El primer dia a l’escola toca revisar el material que necessitarem durant el curs. Això ho tinc i això no… I crec que m’he oblidat això altre! Vaja… es nota que tornem de vacances.

Juguem i ens expliquem com ens ha anat l’estiu. Jo he anat de vacances a la Cotxinxina, i tu?

Triem seient, i potser m’ha tocat seure al costat d’algú que encara no conec gaire bé. Però m’agrada la idea: és una oportunitat de fer nous amics. Shhhhh… que ara toca escoltar els/les mestres!

L’escola Joan Maragall us desitja un curs 2018/19… FANTÀSTIC!