CI ANEM A L’ANIMAC

El passat 25 de Febrer els alumnes de CI vàrem assistir a la mostra Internacional de Cinema d’Animació de Catalunya al teatre de la Llotja amb altres escoles de Lleida.

Vàrem gaudir d’una selecció de curtmetratges d’animació de temàtica diversa adaptats a la nostra edat. La sessió portava el títol “Estimem els amics” amb 7 curtmetratges d’històries que tracten valors com ara l’amistat, la cooperació i l’ecologia, entre altres. Així els alumnes han pogut veure ‘Pouštět draka (The Kite)’, ‘Sving (Swing)’, ‘Autour de l’escalier’, ‘Heatwave’, ‘Le Rêve de Sam’, ‘La pócima’ i ‘Le dernier jour d’automne’.