CANTATA: “ELS TIMBALERS”

El dia 28 d’abril els alumnes de 5è de l’escola Joan Maragall vam anar a l’Auditori Enric Granados a fer una cantata. En aquesta van participar moltes escoles de Lleida i van poder assistir les nostres famílies i professors.

Com que sabíem que era una ocasió molt important, ens vam posar a assajar ben aviat. Vam utilitzar moltes hores de classe per preparar-nos, al principi va ser difícil però amb esforç ho vam aconseguir.

Primer la mestra Alexandra ens va ensenyar les cançons a l’escola i quan ja ens les sabíem de memòria tocava assajar-les a l’Auditori!. Vam fer un parell de trobades amb altres escoles per preparar-nos sobre l’escenari. Allí la directora, la Dolors, ens guiava amb les mans i la batuta. Algun que altre s’equivocava, sort que era l’assaig i ho vam poder solucionar!. Durant aquestes trobades ens ho vam passar molt bé, ens van servir per conèixer l’auditori, on ens situaríem el dia del concert i els podíem imaginar el producte final.

Com més aprop estava el dia del concert, més nerviosos estàvem. Per fi era l’hora, vam sortir de l’escola decidits a triomfar, vam agafar l’autobús i ens vam plantar a l’Auditori dissimulant els nervis. Les mestres ens donaven ànims i ens deien que no havíem d’estat nerviosos perquè tot ens sortiria bé.

Va arribar l’assaig final! Fèiem molt de goig tots els nens i nenes vestits igual damunt de l’escenari. En aquest vam cantar com mai i la Dolor ens va donar algunes indicacions finals perquè ens sortís tot perfecte. S’atansava l’hora i cada cop estàvem més nerviosos.

Era l’hora! Va començar el concert i la sala estava plena fins dalt però tota en silenci. Vam començar a cantar i sonàvem genial, tots els pares van quedar encantats i tots els mestres ens van felicitar. Nosaltres estàvem tan satisfets i contents que vam començar a cridar, cantar i riure, jugant amb les bandes damunt de l’escenari. Va ser una gran experiència, ho tornaríem a fer mil cops!

Carlos Calero, Kevin Cobo, Godwill Edobor i Judit Villalba

1. Alexandra Autor de l'article

Si és que sou uns artistes!!!!!!!!!!!!!! Encara que al principi vam patir perquè la cantata era molt difícil l’esforç ha valgut la pena. Ha estat un plaer treballar amb vosaltres. Un petonàs a tots/es.