ANEM A RÀDIO UA1

El passat dia 19 de juny va anar els alumnes de sep de 4t a enregistrar un programa a l’emissora de ràdio 1AU FM.

Després de preparar a l’escola anuncis i una entrevista a la nostra cuinera Imma amb d’altres companys de 4t,l’alumnat de SEP van anar a enregistrar la resta de programa. Vam fer de veritables professionals de la ràdio: presentadors, locutors i tècnics a l’estudi de la ràdio.

El proper dia 29 de juny a les 16:05, l’emissora de ràdio 1AU emetrà al 104.5 FM el programa que vam enregistrar. (L’hora és orientativa)

Esperem que us agradi!