4t A – LA CLASSE DEL CINEMA!

Els alumnes de 4t A vam iniciar el curs amb un nou projecte per endavant: escollir el nom de la classe! Cada alumne va pensar algun nom per la nostra aula i què ens agradaria aprendre si el seu nom era l’escollit! Després de fer una votació, vam decidir que seríem la classe del cinema!

Amb el nom ja triat, vam posar fil a l’agulla i vam començar fent una pluja d’idees sobre què sabíem del cinema. Aleshores, ens vam adonar que entre tots coneixíem algunes coses sobre el cinema, però en volíem aprendre més.

Després de decidir què voldríem saber, vam començar a cercar informació i vam descobrir així, entre d’altres, qui eren els germans Lumiere, com ha evolucionat el cinema al llarg dels anys, com es fan les pel·lícules…

Per ordenar cronològicament tots els fets, vam dissenyar una línia temporal i ens va ser més fàcil fer-nos una idea de com ha evolucionat el cinema amb els anys. A més a més, també vam decorar la nostra aula amb elements del cinema i fins i tot vam dibuixar un fotograma amb la nostra cara!

Així doncs, al llarg del curs serem la classe del cinema!

1. Olga Freixes

Ei!
    Quin nom més bonic que heu triat pel nom de classe i que fantàstica que ha quedat la porta.
    Ha quedat de pel.lícula.