1º Trobada esportiva de centres del PCEE del Segrià

El passat divendres 22 de març al matí a les instal·lacions municipals de Pardinyes ( Camp de futbol i pavelló) els alumnes de sisè de la nostra escola van participar la 1º trobada esportiva de centres de primària del Pla Català de l’Esport a l’Escola (PCEE) del Segrià.

La trobada hi van participar uns 300 alumnes d’escoles de la ciutat (Escola Riu Segre, Escola Pardinyes, Escola Joan Maragall, Escola Princep de Viana, Escola Joc de la Bola, Escola Sant Jordi, Escola Pinyana i Escola Espiga) i la trobada va estar organitzada pel grup de mestres que formen el Seminari de coordinadors del PCEE de la comarca del Segrià.

La Jornada va constar de cinc activitats, korfball, jocs populars, Ultimate, malabars i dodgeball, en les quals els alumnes anaven passant per totes les estacions. Els grups que formaven els alumnes eren heterogenis, formats per alumnes de diferents centres.

Va resultar ser una experiència molt enriquidora i que va incidir en els valors més positius de l’esport.