LA FESTA DE LA CASTANYADA 2020.

Un any més, ha arribat la tardor a l’escola Joan Blanquer i, com que no deixem passar cap festa,  divendres passat ens vàrem endinsar de ple en la celebració de la castanyada de la mà de la senyora Maria, la nostra castanyera particular.

Aquest curs, a la Maria se li va girar feina per la COVID, ja que va acompanyar a tots els cicles de l’escola en diferents moments per no barrejar els grups estables. Però segons ens va dir al final del dia, la feinada va valer la pena, ja que tots els nens i nenes li havien preparat unes danses fabuloses que la van animar d’allò més.

Els més petitons d’I3, I4 i I5 van ballar “El bolet petitó” i “la Castanyera”. Els de cicle inicial van ballar “La castanyera rockera” i “ The clap, clap song”. I els infants de cicle mitjà i cicle superior van ballar “La rumba de les castanyes” i “El carilló de Dunkerke”.

Amb tot aquest munt de danses ja us podeu imaginar que la jornada va ser llarga, molt animada i divertida, i que tots els nens i nenes de l’escola van poder gaudir i participar, com cada curs, de la festa de la Castanyada.

FINS LA CASTANYADA 2021 !!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *