Menjador escolar

Ja podeu consultar el MENU DEL MES DE MAIG

Servei de menjador de 12:30 h. a 15:00 h. Els petits que ho necessitin (Infantil3 i alguns alumnes d’Infantil4, bàsicament) fan la migdiada després de dinar.

Els nens i nenes que es queden a dinar no surten de l’escola al migdia. Les monitores de menjador se’n fan càrrec.

Si us cal fer un ús esporàdic del servei de menjador o bé avisar quan estan malalts els usuaris fixes podeu fer-ho a:

Sònia Castillo (Coordinadora)
Atenció a les famílies 9:00 h. a 10:00 h.
☎ 682 58 64 51
📧 joanblanquer@vostracuina.com
*S’aconsella per a qualsevol consulta o comunicació fer servir el correu electrònic o el telèfon.

Proveïdor
Consulteu el web del proveïdor: LA VOSTRA CUINA

Preu del servei
El preu per aquest servei serà de 6,33 €/dia pels usuaris fixes (dos dies mínim, sempre que siguin els mateixos dies de la setmana i de forma continuada) i 6,96 €/dia pels esporàdics.

ATENCIÓ A LES FAMÍLIES AMB BECA DE MENJADOR
Si un alumne/a amb beca no fa ús del menjador i no ha avisat amb l’antelació deguda, se li cobrarà el 100% del menjador d’aquell dia, i es notificarà als Serveis Socials.