Carta a la senyora Castanyera!

Aiiii que ja s’acosta la Castanyada!!

Els nens i les nenes de P-5 mirant el calendari ens hem adonat que la Castanyada és el diumenge i ens hem preocupat una mica perquè no sabíem si la senyora Castanyera vindria a l’escola o passaria de llarg. Després de donar-li voltes hem decidit escriure-li una carta entre tots.

L’hem portat fins a la consergeria del Llorenç perquè li enviés per correu i la nostra gran sorpresa és que ha rebut la carta i ella mateixa ha vingut fins a l’escola.

Ara ja estem tranquils i contents perquè sabem que la castanyera vindrà a l’escola i és per això que estem assajant una dansa ben bonica per ballar-li!!

Aquí hi ha l’enllaç per poder veure les fotos:

Classe dels Volcans!!

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *