AFA

L’AFA està formada per totes les famílies dels alumnes de l’escola. De manera voluntària, però, qui vulgui pot donar suport a l’activitat del Centre i col·laborar en tasques d’organització de serveis no oferts per l’administració. També és un dels canals de representació i participació de les famílies a la vida del Centre. Com a associació sense ànim de lucre, i tal com ordena la normativa, estem degudament inscrits al Registre d’Associacions de la Generalitat de Catalunya a la Secció primera, amb el número 28420. Som membres de la FAPAC i de la Federació d’AMPAS de centres d’ensenyament de Castellar del Vallès.

Podeu descarregar el:

DADES DE CONTACTE

Telèfon: 606 92 26 27
E-mail: secre.afa.jb@gmail.com

HORARI D’ATENCIÓ

MATINS: de dilluns a divendres de 8.30 a 12.15 h
TARDA DE DILLUNS de 15.00 a 18.15 h

Us convidem i animem a tenir una actitud de col·laboració i participació per tal d’aconseguir el millor desenvolupament personal del vostres fills