La diferència ens enriqueix, el respecte ens uneix.

Aquest dilluns vam celebrar el DENIP 2022. El dia escolar de la no-violència i la pau és el 30 de gener, cada any l’escola ho celebra i aquest any hem volgut treballar les diversitats culturals de les famílies de l’escola. Durant aquests 50 anys hem tingut cultures de diversos indrets, hem volgut conèixer a cada aula d’on originen els nostres companys i companyes, i hem treballat la llengua, vestit típic, gastronomia i altres aspectes del seu país.

En total aquest curs han estat 17 països representats pels infants que han anat pujant a l’escenari i ens han dit HOLA! amb el seu idioma. Després els alumnes de cicle superior ens han fet ballar per la Pau, amb coreografies fetes per ells mateixos i coordinades a l’àrea d’Educació Física.

La celebració va poder ser seguida des de casa “Gaspar en directe” per les famílies confinades.

FOTOGRAFIES

La diversitat cultural com a crit per la pau i la no-violència a Gaspar de Portolà