Aynara C. R. de 5è guanyadora del cartell del cros Balaguer 2023

Volem felicitar l’Aynara Caler de 5è com a guanyadora del concurs de dibuix del Cros de Balaguer 2023 i als 16 finalistes que seran premiats el proper diumenge 5 de febrer un cop finalitzi el cros a les 13:30 h, al marge esquerre del riu Segre.

Paula O, Nagore C. i Fatou S. de 6è.

Abril P, Dolça C. de 5è

Liseth B, Valèria B, i Ares V. de 4t

Desirée C, Julia C, i Clara T. de 3r

Leyre M, Laila Y, i Gina R de 2n

Sara C, Pere B, i David C, de 1r

Aviat passarem les inscripcions per al cros! Atenció! l’AFA pagarà totes les assegurances, d’aquesta manera el cros serà gratuït!!! Recordeu que l’escola amb més participants rep un xec de 100€ per material escolar. El tornarem a guanyar?

Us passem imatges de l’entrega del premi i del cartell que avui li han entregat a l’Aynara. Ens han visitat a l’escola la Lorena tècnica del consell esportiu de la Noguera i el Kevin Bruque president del consell esportiu.

Moltes Felicitats!

Article de ràdio Balaguer