L’escola al programa de TV connecti.cat

Benvolgudes famílies,

Dilluns 9 de març, l’Anna i l’Alba de Balaguer TV i exalumnes de l’escola, ens van fer una visita per gravar com ens hem transformat digitalment. Van passar per unes quantes  classes en representació de cada cicle.

Els més petits de P4 van explicar com treballen la robòtica (Bee-boots i Coding express de Lego) amb l’ajuda dels més grans, els alumnes de quart. Els nens i nenes de segon treballant el programa de programació computacional l’scratch junior. A tercer ens explicaven com treballen les emocions amb l’ajuda d’en zowi, un robotet molt divertit. I com feien una pluja d’idees amb l’aplicació padlet gràcies a les nostres tauletes i  pantalles interactives.

Els més grans de l’escola, ens explicaven com treballen la robòtica amb el Lego Wedo i Mindstorms programant i construint un automòbil per tal de que la seva velocitat sigui l’adequada per al seu vehicle i guanyar la gran cursa.

Ja ho sabeu que a la televisió no surt tot el que un es prepara i molts nens i nenes no han acabat sortint…. però igualment moltes gràcies a tots i totes pel vostre interès i professionalitat a l’hora de parlar davant la càmera.

Desitgem que us agradi,

Programa de connecti.cat del dia 11 de març al minut 48:45