Espai virtual per donar les tasques en breu

Hola famílies,

Com ja sabeu s’allarguen el dies sense escola. És una situació difícil per a tothom però cal seguir les instruccions des del departament de salut i cal quedar-nos a casa.

Des de cada cicle s’han passat unes activitats i orientacions que podeu anar treballant. Recordeu que no podem avançar matèria fins a nova ordre i no serà avaluable, però pel bé dels nens i nenes està bé anar repassant el que s’ha anat treballant i no perdre el fil.

A educació infantil us enviarem informació més detallada de com podem treballar llenguatge, matemàtiques… a part del que s’ha enviat ja.

A cicle inicial (primer i segon)  i cicle mitjà (tercer i quart) de moment ja us van donar feina per als 15 dies. A partir del dia 27 us en passarem més.

A cicle superior teniu a la vostra aula tot el material del curs que podeu anar repassant i a cinquè amb el google classroom  ja aneu rebent les tasques a realitzar.

En breu us passarem un enllaç on podreu trobar tota la feina unificada des d’un únic espai.

Us recomanem que us divertiu i seguiu els vídeos que penja el centre esplai Gaspar de Portolà  amb diverses activitats.

Ens podeu seguir enviant manualitats, receptes …. tot el que feu a totanirabe@escolagaspar.cat

Ànims famílies, tot anirà bé.