Posa’t la gorra

L’edició d’enguany del “Posa’t la gorra” s’ha centrat en la temàtica de les dones de referència a nivell local. Des de l’escola, i en específic des de cicle mitjà, es va proposar a la balaguerina Mònica Boladeres per explicar l’alumnat la seva trajectòria personal. L’antiga alumna del Gaspar de Portolà va vindre un matí a l’escola i va explicar als alumnes de 3r i 4t vivències i anècdotes i va respondre totes les preguntes i dubtes que li van formular.

A més, una vegada feta la visita, es van fer unes rodones de cartró explicant cadascuna els àmbits personals més importants i interessants de la vida de la persona en qüestió que més tard s’exposaran.

Per veure la visita de la Mònica Boladeres i les rodones confeccionades, aquí teniu els enllaços:

Mònica Boladeres (xerrada/3r)

Mònica Boladeres (xerrada/4t)

Mònica Boladeres (manualitat/3r)

Mónica Boladeres (manualitat/4t)

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *