Plantem un arbre!

El passat dilluns dia 6 de febrer i dins del projecte: “Reforestem els espais naturals de Balaguer”, l’alumnat de 4t de primària va anar a plantar un arbre prop de Les Franqueses.

L’objectiu d’aquesta activitat és promoure un canvi d’actituds i comportaments fomentant actuacions que permetin una conservació i millora del medi ambient a la nostra ciutat. Donar a conèixer el patrimoni natural i la vegetació autòctona de la zona i de promoure entre els escolars actituds d’estima i cura del medi ambient i del patrimoni cultural. Es va realitzar un joc de pistes per tal de conèixer l’entorn de Santa Maria de les Franqueses.   Aquí teniu enllaços de l’activitat:

Balaguer TV

Àrea d’educació de la Paeria (instagram)

Fotos de l’activitat

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *