Concurs de lectura en veu alta

El dimecres dia 14 de febrer vàrem celebrar la final de la fase escolar del concurs de lectura en veu alta a l’escola Gaspar de Portolà. Van participar l’alumnat de 4t en la categoria de grumets vermells, l’alumnat de cinquè i sisè en la categoria de grumets verds i l’alumnat d’aula d’acollida en la categoria de timoners.

Davant tots els companys i companyes, l’alumnat finalista va llegir un fragment del llibre de lectura corresponent al concurs i el jurat format per mestres i el director dels serveis educatius de La Noguera van escollir els representants de l’escola.

Aquests representants participaran el proper dia 14 de març en la fase territorial que se celebrarà al teatre municipal de Balaguer.

Clicant la imatge podreu veure les fotografies:

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *