General

Mengem la mona

Hola famílies! Avui, per tancar el trimestre, ens hem animat a preparar el dolç típic d’aquesta època; la mona de pasqua! De bon matí ens hem posat el davantal i hem començat a untar els pans de pessic, amb xocolata, melmelada de préssec i maduixa… I després les hem adornat amb plomalls, pollets, xocolatines i

Mengem la mona Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut