Visita al Centre d’Observació de l’Univers
Hola famílies! Després de treballar, durant tot el segon trimestre, l’univers, avui per fi, ha arribat el dia d’anar al Centre d’Observació de l’Univers. Allí ja ens esperava la Tina, l’astronauta que va tenir un accident amb el seu coet i es va comunicar amb nosaltres per demanar-nos ajuda, i alhora ens va ajudar a […]
Visita al Centre d’Observació de l’Univers Llegeix més »


