PREINSCRIPCIÓ AJORNADA

Donades les circumstàncies excepcionals actuals, el Departament d’Ensenyament ajorna tot el procés de preinscripció sense concretar encara la data de l’inici de tot el procés. Aquesta mesura ha estat presa per poder garantir la preinscripció en condicions de normalitat. Per tant, fins que això no sigui possible no s’iniciarà.

D’altra banda i com no podria ser d’una altra manera, abans d’aquesta data encara per fixar, farem la sessió per explicar el nostre Projecte Educatiu i per resoldre totes les qüestions que convingui i que ens vam veure en obligació d’ajornar pel mateix motiu d’excepcionalitat. Farem pública la data d’aquesta reunió en aquest mateix espai web. Malgrat això, quan les escoles puguin tornar a obrir portes i a recuperar la normalitat, podeu també trucar a l’escola per aquesta o qualsevol altra qüestió.

Lamentem les molèsties que tot això pugui suposar tot esperant la comprensió de les famílies interessades en matricular els seus infants al nostre centre.

Mentrestant, però, posem a la vostra disposició la guia oficial del Departament d’Educació existent fins ara i dirigida a les famílies. La podeu consultar o baixar-vos-la clicant AQUÍ.