LLISTAT DEL BAREM PROVISIONAL DE PREINSCRIPCIÓ

Si cliqueu AQUÍ podreu visualitzar la llista provisional d’admesos en la preinscripció pel curs 2021-2022 a la nostra escola. S’ha detectat un error en la puntuació segons el lloc de residència generalitzat al sistema. Aquesta llista és provisional i aquest error serà esmenat a la llista definitiva a tothom. D’entrada s’han atorgat 10 punts a tot/a alumne/a de l’àrea d’influència per zona educativa i n’hi hauria d’haver 30. Malgrat això, és bo saber que el termini establert per presentar reclamacions és fins el dia 26 d’abril. Es pot fer a través de l’espai web on vau tramitar tota la preinscripció. Si penseu que cal que presenteu reclamació pel lloc de residència o per qualsevol altre concepte, ho podeu fer.