INICI DEL SEGON TRIMESTRE

Avui hem començat el segon trimestre i tot ha començat a funcionar com estava previst. El retrobament dels amics i de les amigues, de petits i grans altre cop a l’escola ha sigut càlid i molt animat. Ens ha faltat temps per explicar totes les vivències de les festes nadalenques.

Hem començat amb les mesures sanitàries extraordinàries conegudes per tothom d’aquest curs, però això no ens ha impedit agafar-nos aquest trimestre amb molta energia i amb moltes ganes d’aprendre i d’ensenyar moltes coses passant-nos-ho d’allò mes bé. L’equip de professionals que treballem a l’escola estem amb energies renovades i amb molta il·lusió per afrontar tots els reptes que tenim a davant. Això sí: amb un fred que pela. Abrigeu bé a la canalla que, durant totes les estones que estem a fora, tota peça segur d’abric anirà bé.