ESCOLA TANCADA

L’escola de Fonollosa romandrà tancada des d’avui divendes 13 fins el 27 de març obeïnt a les disposicions govenramentals en relació a la crisi del coronavirus (COVID-19). Totes les activitats i actes previstos queden anul·lats o ajornats, incloses reunions i trobades de treball. Estem treballant per oferir dates alternatives si és possible o en anul·lacions definitives. La voluntat de la comunitat educativa de la nostra escola és la d’ajudar en tot el que ens sigui possible en l’emergència nacional que ens ocupa i ens posem a disposició de les autoritats educatives i de salut. Lamentem les molèsties que aquesta mesura excepcional pugui ocasionar però confiem en la vostra comprensió i solidaritat. Per qualsevol dubte o consulta no dubteu a comunicar-nos-la al correu d’escola ( escfonollosa@xtec.cat ) i a estar amatents a les comunicacions oficials del Departament d’Educació, del Departament de Salut i del Govern de la Generalitat de Catalunya.