CONCERT A LA PLANA DE L’OM

El diumenge 17 de febrer a les 12 del migdia hi haurà un concert a l’espai Plana de l’Om Auditori del Conjunt Quartet Atenea, a les 12 del migdia. Serà un concert que durarà 45 minuts on s’hi interpretarà música clàssica alemanya i impressionista francesa.

Aquest és un quartet format per dos violins (Andrea Santiago i Gil Sisquella) una viola (Bernat Santacana) i un violoncel (Àlex Olmedo). Es dona la feliç circumstància que el Gil Sisquella és ex-alumne de la nostra escola i ell va descobrir i va fer els primers passos de violí a l’escola de Fonollosa. La seva mestra va ser l’Anna Clarena, mestra actual de violí de l’escola de Fonollosa. Malgrat la seva joventut, el Gil ja té una ferma carrera musical amb molt bona projecció de futur.

Si us sedueix la idea de passar una bona estona de música, no us ho podeu perdre. Per més informació o per comprar entrades, cliqueu AQUÍ.