BEQUES PER LA MEVA ESCOLA

S’ha obert el termini per presentar les sol·licituds de beca “Per la meva escola”.

Aquestes són unes beques convocades per la nostra escola amb l’ajuda d’Amics i Amigues de l’Escola de Fonollosa amb l’objectiu d’ajudar a tot l’alumnat a poder realitzar les activitats de Jocs i destreses (educació infantil), música (educació primària) i sortides i colònies (educació infantil i educació primària).

El termini per presentar-les s’acaba el 9 de juliol de 2021 (sol·licitud i tota la documentació requerida). Podeu portar la sol·licitud i la documentació a l’escola o enviar-la per correu electrònic un cop ho tingueu tot escanejat.

Si cliqueu AQUÍ hi trobareu les bases, el díptic de resum i el full de sol·licitud.