OBJECTIUS

LES EINES DIGITALS AL CENTRE

L’alfabetització digital del nostre alumnat passa pel domini de les principals aplicacions d’ofimàtica (processadors de textos, editor de presentacions, edició de fotografia, edició de vídeo, edició de so…) i el domini dels navegadors, buscadors i d’altres eines que donen suport a les tasques escolars.  Els dispositius electrònics (ordinadors, tauletes i ocasionalment mòbils) són concebuts com a eines de treball que han d’estar accessibles depenent de les necessitats de l’alumnat i del/de la docent. Per posar un exemple , el projecte el projecte de ràdio Dracsback té com a un dels objectius el domini de les eines digitals i de l’equipament propi del mitjà radiofònic.

ELS OBJECTIUS DE L’ESTRATÈGIA DIGITAL

• Seqüenciar els continguts/competències digitals per garantir la Competència Digital de l’Alumnat.
  • Redactar un document que reculli el protocol de comunicació en diferents àmbits.
  • Organitzar les carpetes del drive centre per optimitzar-ne la gestió.
  • Implementar el desplegament de la dotació de robòtica al llarg de l’etapa per tal de millorar el pensament computacional de l’alumnat.