DIAGNOSI

Durant el curs 2022-2023 hem fet una diagnosi basada en:

  • Selfie for teachers. Un sistema d’anàlisi estandaritzat a nivell europeu pel qual s’examinen les competències digitals del sector docent.
  • Enquesta a les famílies de l’escola. Amb el guiatge del mentor, una enquesta amb les qüestions que vam creure importants en aquell moment per tal d’assolir la diagnosi.
  • Recollida d’indicadors de centre. Un treball de la comissió d’Estratègia Digital de recollida d’evidències i valoracions de la realitat digital del centre.

RESULTATS

FORTALESES
-Els alumnes del centre disposen d'infraestructura digital a casa.
-L'alumnat té suport digital a casa.
-L'alumnat utilitza les eines digitals per crear contingut

FEBLESES
-L'alumnat no desenvolupa activitats de programació i robòtica.
-No es té consciència dels drets d'autor a tots els cicles.
-L'alumnat aprenen continguts digitals, però no de forma seqüenciada.

FORTALESES
-Els docents creen materials propis amb eines digitals.
-Els docents tenen present les eines digitals per adaptar les situacions d'aprenentatge.
-Tots els docents utilitzen l'EVA amb l'alumnat

FEBLESES
-Els docents tenen presents les eines digitals per la tasca docent però no tenen molt domini ni temps per explorar-los

FORTALESES
-El centre té un EVA pensat i destinat al treball amb l'alumnat.
-La comunicació centre famílies és àgil i ben valorada.
-La web de centre està ben estructurada i ordenada.

FEBLESES
-Les famílies no utilitzen la web de centre habitualment.
-El centre no té planificat el desplegament de l'estratègia digital.
-El centre no té digitalitzat el sistema de control d'assistència al transport escolar, a l'aula i al menjador.