EL SOMRIURE DE LA PRINCESA

Dilluns vam cantar plegats l’obra del Cantaxics titulada “El Somriure de la Princesa” i promoguda per l’ACEM. Després de setmanes de treball a l’aula, nens i nenes de Cicle Inicial i de Cicle Mitjà ens vam trobar a la pista per cantar plegats sota la direcció de l’Anna Soler. Tot i que l’actuació va anar molt bé, tothom hagués preferit fer-la com cada any: al teatre.

Tenim una gravació en vídeo que mirarem d’editar per tal que pugueu gaudir de l’actuació a través de la pantalla, però el so no és de gaire qualitat i potser no podrà ser del concert sencer. El que sí que us volem transmetre és que ens ho vam passar molt bé cantant i fent les coreografies. És bo recordar-vos que a l’escola tenim el llibre i CD del Cantaxics que podeu comprar, si voleu, enviant un correu a l’escola al preu de 15 euros.