BON NADAL I FELIÇ ANY NOU

Us volem desitjar un Bon Nadal i un pròsper any nou. Ho fem un vídeo de dues de les cançons del concert de Nadal que tot l’alumnat ens fem a nosaltres mateixos cada final del primer trimestre i que, després, tornem a fer a la Plaça 1 d’octubre de Fonollosa. Cal donar les gràcies a l’AMPA per haver fet realitat aquest vídeo. GAUDIU-LO!

Sortida de tardor

El novembre, teniem la sortida al bosc, però pel mal temps que feia, vam fer una volta pel poble, i vam tenir l’oportunitat de visitar la fàbrica i veure un dels antics telers que conserva l’ajuntament de l’antiga fàbrica de teixit. I com que aquest any a plàstica treballarem Aurèlia Muñoz que treballa amb fils, teles,… ho hem aprofitat.

Mentre vam fer la volta pel poble, també vam observar els arbres, les seves fulles, els seus colors, si perdien les fulles o no,…

Feu clic sobre la foto per veure la resta de fotografies.

Aniversari

Bona tarda famílies! Demà celebrem dos aniversaris! El de l’Arnau a Fures i el del Quim a Vibries i a Fures!!!

PLE A L’AJUNTAMENT DE FONOLLOSA

Avui hem celebrat un ple a l’ajuntament de Fonollosa. L’ha presidit l’il·lustríssim alcalde senyor Eloi Hernàndez Mosella i els regidors han sigut representants de Cicle Superior elegits a la classe. Hem tractat aspectes relacionats amb la modernització de les instal·lacions escolars i, al torn obert amb el públic, han sortit molts temes els quals l’Ajuntament ens pot ajudar a solucionar-los. Abans, l’alcalde ens ha mostrat totes les dependències de la casa consistorial de Fonollosa. Ens ha agradat molt i ho hem trobat molt profitós. Ho repetirem segur. Pdeu veure fotos del Ple si cliqueu AQUÍ

NOU ENLLAÇ FAMÍLIA I ESCOLA

A la barra de la dreta de la portada de la web de l’escola hi ha un enllaç nou que pot ser de l’interès de totes les famílies. És un que és de color carbassa i quadrat.

Es tracta d’un espai web del Departament d’Educació on hi ha moltíssims recursos adreçats a les famílies de tot allò referent a l’educació dels infants. Des de una breu explicació de cada etapa del creixement amb alguns dels hàbits importants per treballar, fins a qüestions més tècniques sobre beques i ajuts, passant per com gestionar el dol davant d’una pèrdua, recomanacions pel descans, hàbits alimentaris, com promoure la igualtat de gènere, recomanacions i reflexions de l’ús de les noves tecnologies o el lleure entre molts d’altres aspectes.

Hi ha moltíssims articles i propostes interessants. Entreu-hi i remeneu-hi.